سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دانش آن است که سود بخشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 آذر 9 , ساعت 10:39 صبح

بی حجابی دختری در مراسم حج امسال


به گزارش مشرق

خرید و فروش فیش حج

در روزهای اخیر عکس دختری بی حجاب در مراسم حج در شبکه های اجتماعی پخش شد.

بی حجابی دختر سعدالدین تحریری در مراسم حج امسای +عکس به گزارش میقات حج در روزهای پیش تصاویر یک زن بی حجاب در فضای مجازی پخش شد و همین مسئله باعث فروپاشی حقوق عربستان سعودی شد و اجازه انجام مناسک حج به دختر سیاستمدار سابق لبنان بدون داشتن حجاب سرزنشش کردند. در میان این روزها رخ دادن همچین صحنه های شرم آوری که یک دختر مسلمان در کنار مردان در مسجد الحرام ایستاده و نماز میخواند همین مسئله خشم مسلمانان مالزی را برافروخته تر کرد. وی در ادامه با روزنامه “مالزی تودی” گفت : مسئول مستقیم این فاجعه رژیم آل سعودی بوده و این رژیم در راس فریبکاری ها و نفاق ها قرار دارد.

تصویری که منتشر شده تصویر ” لولوء الحریری” و دختر” سعد الدین الحریری” نخست وزیر سابق لبنان و یکی از ثروتمند ترین جهان و متولد سال 2001 است.

پنجشنبه دو ماه گذشته این روحانی شرور وهابی در یکی از شبکه های تلویزیون در مورد رانندگی زنان فتوا داد و گفت : اگر زنان به رانندگی خود ادامه بدهند مردان خبر ندارند زنان و بچهای شان به کجا میروند. شاید از خود بپرسید که این فاجعه چگونه به بار آمده ؟؟! چندی پیش یکی از خبرگزار های عربی در حج هویت اصلی این دختر بی حجاب را فاش کرده و او را دختر نخست وزیر سابق لبنان معرفی کرده است .

مفتی برجسته مالزیایی ” ذوالکفلی محمد البکری” با خجالت آورترین حالت خواند و اعلام کرد:این درسته که این دختر، دختر سعدالدین حریری است اما قانون برای همه یکسان است و فرقی برای سیاستمداران و مردم عادی نیست.

در ادامه میقات حج اضافه کرد. هدف حج: حج بهترین فرصت برای عبادت مسلمانانو شرکت در جمعیت بزرگ مسلمانان و عبادت دست جمعی است و همانطور که آیت الله خامنه ای میفرمایند: “حج یک فرضیه پر فضیلتی است که اگر درست عمل شود وآنچنان که شارع مقدس خواسته در هردوره زمانی متناسب با آن زمان به شکل شایسته ای انجام بگیرد تاثیرات آن به جز تاثیرات فردی و ملی تاثیرات بین المللی هم در پیش خواهد داشت.

شماره مرکز پاسخگویی و مشاوره رایگان حج: 989129430271+

جهت ثبت نام اینترنتی ثبت نامکلیک کنید.

Email: mighathaj@yahoo.com



لیست کل یادداشت های این وبلاگ